Dag 11 - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 September 2013 | Japan, Matsumoto

Vandaag zijn we met onze BO'er (bekende OTC'er; Sjaak Mintjes) naar een meertje (美鈴湖) ( Lake Misuzu) gegaan in de bergen. Een mooie soms steile route wat ons van +-620 meter hoogte naar +-1100 meter hoogte brengt met een piek van 1200 meter :).

We verzamelden om 9 uur bij de 7 11 (seven eleven) winkel, 20 meter naast ons appartement om vervolgens achter Sjaak de reisleider de route te volgen.

Onderweg hebben we zeer mooie plekjes gezien en ik kan iedereen aanraden om deze route een keer te lopen. Maar dan ZONDER regen. Halverwege ongeveer vlak voordat we bij het meertje waren begon het toch een beetje erg te regenen. Die-hard Nederlanders als wij zijn hadden we geen paraplu's meegenomen en gingen we maar gewoon door. Bij het meertje hebben we even gerust, lekker wat ramen gegeten (500 yen) bij het tentje om vervolgens in de stromende regen weer af te dalen maar matsumoto zelf. Rond 3 uur waren we weer thuis, iets langer dan de 2 uur heen en 2 uur terug wat we dachten maar dat mocht te pret niet drukken.

Verder zeggen ook foto's en video's meer dan woorden dus zie onderstaande links :)