Dag 9 - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Paul

04 September 2013 | Japan, Matsumoto

Vandaag was het matsumoto castle dag :D.

Eerst maar eens opgestaan en daarna ben ik samen met Tim en megan naar Matsumoto caslte gegaan. Lekker wandelend kwamen we aan bij het zeer indrukwekkende kasteel. Dit kasteel is 1 van de weinige die nog bijna geheel in orginele staat is! De foto's staan op mijn FB (Zie de link van de vorige blog). Hierbij zeggen foto's meer dan 1000 woorden.

Daarna zijn we langs een andere tempel gegaan die richting katakura mall ligt. Toen was het verder naar het winkelcentrum waar we inkopen gedaan hebben en megan een rondleiding gegeven hebben.

Verder zijn we even langs de recycle winkel gelopen maar daar was niet zo veel interessants om vervolgens weer thuis te chillen.

Als avondeten waren we van plan om bij een tokotje genaamt denden te eten. Die zit 3 minuutjes bij ons vandaan. Zeer lekker, bang-for-buck voedsel schijnt er geserveerd te worden maar helaas was die dicht vandaag (was 3 dagen vakantie). Morgen is ie weer open. Dan maar doorlopen naar de mosburger want megan moest ook de mcdonalds-how-it-should-be place proeven.

De rest van de avond ga ik een beetje chillen. Mag soms ook. Verder wens ik Michael heel veel succes met de opening van zijn winkel (www.slottjeflowers.com)

Verder is internet hier niet echt om naar huis te schrijven.
een schamele 750~800 KB/s. terwijl we in ons hostel ruim 3MB/s hadden. achja krijg je als je in de bergen zit lol. En er is geen wifi, nu zit de laptop op een kabeltje maar ermee rondlopen en verplaatsen gaat niet echt. en voor whatsapp, etc op mn telefoon moet ik de telefoon op mn laptop aansluiten. Achja dit is iets wat ik niet zal missen als ik terug ben.

/end

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Matsumoto

Paul

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 6340

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 13 Februari 2014

Japan

Landen bezocht: