Dag 2 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

28 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Vandaag maar even uitgeslapen. Dat was wel nodig ook. maar helaas kon dat niet al te lang want we dreven bijna letterlijk ons bed uit.

Vandaag stond een rondreisje tokyo op de planning. Gestart in ueno park. Een heel mooi park en met de hitte was het van schaduw naar schaduw lopen. Verder zijn we naar de skytree tokyo tower gegaan. Helaas niet omhoog er werden kaartjes uitgedeeld met wanneer je omhoog kon, of in de rij kon staan en we hadden geen zin om 1.5 uur te wachten om in de rij te mogen. Andere dag maar kijken of we dan wel zin hebben.

Daarna zijn we naar Monja Street gegaan waar alles dicht was ongeveer omdat we er te vroeg waren nog. blijkbaar zitten daar iets van 70 restaurants die in gevecht zijn met elkaar ^_^.

Vandaar uit was het naar de imperial palace. Zeer mooi maar helaas mochten we het paleis zelf niet bezichtigen van de keizer. :'(.

Zometeen even uit eten maar weer.

Voortaan ga ik op Facebook mijn foto's en video's posten.
Je hoeft geen account te hebben hiervoor.
(kopieer en plak de link in de url van de browser)

Foto:

Video:

• 28 Augustus 2013 - 12:11

Pollewop:

Je links doen t niet.... staan de foto's op je eigen Facebook? Xx

• 28 Augustus 2013 - 12:17

Paul Hendriks:

kopieer en plak

• 28 Augustus 2013 - 13:08

Pas:

leuke foto's en video. geeft al een leuk beeld van japan. Ga zo door. ben benieuwd naar de volgende upload.
    Groet paps en wilma