Dag 1 - 到着 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 1 - 到着 - Reisverslag uit Tokio, Japan van Paul Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 1 - 到着

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Voor mij nu gister vertrokken en vandaag aangekomen in Tokyo :D.
Eerst het gebruikelijke op schiphol gebeuren, inchecken, baggage inleveren, de illegaal gemaakte foto's verwijderen, hé mams. Daarna afscheid van de rest en huspsakee door de douane en doorlopen naar de gate.

Toen vluchtje amsterdam - helsinki met finnair. goed te doen 2.20 uur. Daar aangekomen snel wat fatsoenlijks gegeten want vliegtuig voedsel is geen voedsel te noemen. en de alien gefotografeerd.
Daarna door naar JAL om daarin te stappen en naar tokyo te gaan.
En JAL vliegtuig was zeer chills. coole ramen die donker of lichter worden ^^, tv in de stoel, iron man 3, the croodge? en een japanse film gekeken), met japanse subs uiteraard want dat kan niet anders ^_^.

Op narita aangekomen waren we zo door de douance, onze residence card gekregen, baggage opgehaald (Lief, slottje hebben ze doorgeknipt ^^, maar er ontbreekt niks), de luxe skyline trein naar ueno genomen, vandaar de metro naar minowa en van daaruit klein stukje naar benee en je bent bij de tokyo hostel tokyo (bakpak).

De kamer is klein maar fijn zogezegd. past precies en voor het slapen heb je niet meer nodig. We hebben al een meid uit denemarken ontmoet die hier ook verblijft, waar we mee uiteten zijn gegaan bij de sukiya. goedkoop japans fastfood achtig keten. lekker, goedkoop en veel. precies iets voor mij.

Daarna zijn we terug gelopen naar de hostel en zijn we met z'n 2'en verder naar de asakusa shrine gegaan om daar wat foto's van te maken en snel terug naar de hostel om voor jullie de blog te schrijven :D.
Maar bovenal om zo snel te gaan slapen. Dat is nog niet gebeurd dus daar zijn we hard aan toe.

Nog een paar opmerkingen:
Het is inderdaad eerggg schoon, nergens een vuiltje op straat. Dat gaat wat worden als we terug zijn, en stoplichten zijn hier toch echt groen en niet blauw.

Verder denk ik aan / hou van iedereen die zich aangesproken voelt. lol.

• 27 Augustus 2013 - 13:48

Pollewop:

Love you 2

• 27 Augustus 2013 - 14:02

Mams En Roel:

Slaap lekker. ly2

• 27 Augustus 2013 - 15:48

Marleen M:

Leuk Paul, I will follow!!

• 27 Augustus 2013 - 17:29

Paps:

Goed begin is het halve werk zou ik zeggen. Nu nog een paar stofdoeken kopen. Succes daaro.